Julköp

Då va de slut me julköp för idag :) Har hittat intressanta saker och tänkte göra något smått för några själv :3
Kommer inte att beretta vad allt jag köpt MEN jag köpte;
Julklappspapper
Rosetter
Snöre och glitter
Tushpennor
Kartong

Ska lägga bilder av hudana presentar jag köpt åt kompisarna efter julen för att annors skulle det inte vara en överrasking ;)
Jag köpte dessutom en Toy Story julkalender åt mej sjelv för att mamma inte köpte åt mej en dehär året D:
HAH.. så nu har jag en och man får massor med choklad av den och sen får man också spel och pysselsaker från den! Häääärliiigt <3





Har också slagit vad om med en engelsk kompis vem som kan ta det snyggaste vinterfotot c: så nu blir de aktiv fototagning av vackra Finland :)
Tänkte nestan glömma men min pappa har lovat en systemkamera åt mej! Jag har tänkt på olika Canon och panasonic så får se vad det blir (!) Antingen blir det som julklapp eller så väntar jag tills efter jul då allting blir lite billigare c:



Kommentarer
Postat av: Emmi

Canon EOS 550D in my heart<3

2010-12-04 @ 21:07:28
URL: http://emmuuuh.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Hej hej! Fin blogg du har!



Har du haft en bra helg hitills?

2010-12-05 @ 01:47:43
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Moonwalk

Hejhej!



Jag har Canon EOS 500D, fick den i måndags och den är GRYM!

Den kan både ta underbara kort och filma, vilket inte alla kameror kan. Billigast är den på Elgiganten där den kostar 5500:-



Ha det fint!

2010-12-05 @ 11:47:43
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Vi ska till Liseberg lite senare idag så.. japp det blir av. vi ska bara äta lite först och sen sticka.



hahah är det inte typiskt killar? ^^

2010-12-05 @ 16:17:38
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Emsamm

SV: Moonwalk

Låter som en bra kamera! har alrdig varit bra på filmning men kanske en bra camera can få det att se bra ut ;) 5500:- låter som ett super bra pris! Canon EOS 550D kostar redan 600-700 euro och då borde jag venta till efter julen :c

2010-12-05 @ 16:21:34
URL: http://emsamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0