Ny Dag, Länge sen

D va en tid sen ja skrev, har varit sjuk i en vecka och int orkkat skriva riktigt ngå /:
Men igår kom jag tibaks till ekenäs och är nu sista dagen på veckan i skolan fast alla tyckt att jag borde has stannat hemma.
1. Jag ville inte stanna hemma D:
Orsaken e att jag sätt för mycket av min syster vilket leder till svåra utbrått och frustration.
altså: min syster är en liten idiot. Altså inte på ett elakt sätt men hon e på visst sätt speciell.

Saknade alla här i ekenäs och skolan lät så mycke bättre
när jag låg i sängen men när ja kom ti skolan var det bara samma skite.
Emmi är en livsräddare :3 sku int klara av skolan utan henne
Saknade massvis Niklas <3 som också nu är väll sjuk efter att ha
vari med mej för massor s:

NU läser jag explsom.net som är super kulis på timmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0